2012. december 29., szombat

Karácsonyi kavalkád

Bár a  karácsony már véget ért, az ajándékok még velünk vannak :)
Gondolom Ti is, kedves olvasóim sok szépet kaptatok :) És mint tudjuk, mi lányok mindig a csajos cuccoknak tudunk örülni a legjobban ;)

Én idén ezeket találtam a fa alatt:

 Fa Pink Passion szett, ami egy tusfürdőt és egy deo spray-t tartalmaz

 Naomi Campbell parfümszett, egy miniparfümmel és egy ugyanilyen illatú mini testápolóval (ennek különösen örültem!!!)

 Fitte Erotic szett szintén egy deo spray és egy tusfürdő van benne

Miss Sporty Sparkle Touch csillámos körömlakk (osztálykarácsonyról - lakkot adtam, és lakkot is kaptam, micsoda szerencsés véletlen ;) )

Ezzel az Avonos körömmatrica szettel pedig magamat leptem meg még karácsony előtt, de csak az ünnepek előtt érkezett meg :)

Mindegyik ajándéknak nagyon örültem, az ilyen kozmetikai dolgok mindig jól jönnek, most legalább 2-3 hónapra el lettem látva tusfürdővel és spray-vel :) A parfüm pedig nem szorul különösebb magyarázatra, minden nő szeret parfümöt kapni ;)

 

 Titeket mivel ajándékoztak meg idén???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése