2012. augusztus 27., hétfő

Hajfestés után

Ma végre be lett festve a hajam :) A műveletet évek óta az egyik barátnőm végzi (a dolog kölcsönös, mert az övét meg én szoktam).

Most először próbáltam Syoss festéket. Mivel már régóta fekete a hajam, ezért csak 1 dobozzal szoktam venni, amivel a hajtöveimet festi be jó alaposan, majd a maradék festéket egy kis samponnal összekeverve keni fel a hajamra a hatóidő vége előtt 10 - 15 perccel, mert így kevésbé károsodnak a hajvégek, és ennyi idő alatt is  szépen befogja, illetve inkább csak felfrissíti a színt.

Vakufényben nagyon szépen látszik a festék kékes árnyalata:


Főleg ezen, itt a legszebb:

Kár, hogy a legtöbb festéknél pár mosás után kikopik, és csak sima fekete lesz.
Így frissen viszont nagyon szép :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Nekem nemrég lett beszínezve, Palettével, egy sötétbarna árnyalattal, ami már kb majdnem fekete :D Szerintem a legszebb hajszín a nagyon sötétbarna és a fekete :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sötétbarnával kezdtem :D de már akkor is mindenki "lefeketézett" :)

      Törlés