2012. augusztus 19., vasárnap

essence áttekintő

Mikor legutóbb vásárolni voltam, láttam hogy az essence standnál vannak kirakva ilyen kis füzetkék.

Hoztam is belőle egyet, hogy itthon jobban megnézhessem. A márka majdnem összes terméke benne van, árakkal, ismertetőkkel együtt, középen színskálával:

Nekem persze azok az oldalak tetszettek a legjobban, ahol a körmös cuccok vannak :) Azt hiszem, hamarosan ismét beszerzek majd néhány dolgot.

Itt például a sminkek vannak:

Itt meg körömlakkok :)

Az utolsó két oldalon tippek, trükkök, tanácsok találhatóak pl. körömnyomdázáshoz, vagy francia manikűrhöz.

Ha láttok ti is ilyen füzetet kirakva, vigyetek belőle, mert jó kis áttekintést adhat, hogy mi a helyzet essence fronton mostanság :)

4 megjegyzés:

  1. Ilyenem nekem is van. :)
    Most találtam ide, fel is iratkoztam.
    Ha van kedved, nézz be hozzám:

    http://roseballerina.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a blogod :)
    feliratkoztam én is a tiedre :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hú, ilyenért el kell mennem, ezeket mindig végig szoktam nézegetni, tök jó dolgok vannak benne! :)
    Nagyon jó kis blogod van, tetszik a hangulata, ezért fel is iratkoztam hozzá, hogy továbbra is nyomon követhesselek! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám, és lazíts nálam minden nap! :)
    Puszillak, szép napot!♥


    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszi a dicséretet, egy bloggernek mindig jól esik ilyeneket olvasni :) Megnéztem a blogodat, nagyon tetszik, fel is iratkoztam rá :)

      Törlés