2012. augusztus 20., hétfő

DIY körömlakk tároló doboz

A körömlakk lista írása után úgy gondoltam, nem a legmegfelelőbb helyen vannak a lakkjaim, kellene nekik valami jó kis tárolóhely.

Nosza, fogtam is egy üres cipősdobozt, és szépen belepakoltam őket. Sajnos nincs még annyi, hogy tele legyen, de majd nemsokára eljön az is (főleg ha találok már végre valahol Aden lakkokat).

Így tároltam a lakkjaimat eddig, a szobámban lévő boltív kis párkányán:
Ez a hely azért volt jó, mert minden kéznél volt, közel az asztalomhoz. Ha lakkozni akartam, akkor fel sem kellett kelnem a székről, hanem csak fordultam egyet, és már válogattam is a színek között :) Azonban mivel ezen a részen csempe van a padlón, így vigyázni kellett a hirtelen mozdulatokkal, egy S-he lakkom is úgy lelte a halálát, hogy véletlenül levertem a párkányról.


Ez pedig az új hely:
Kicsi, praktikus, biztonságos, és ami a legjobb benne, hogy hordozható :) És akár el is lehet dugni illetéktelenek elől :)

Ti hol tároljátok a lakkjaitokat???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése