2012. július 24., kedd

Az első hajas bejegyzés - hajnövesztésem története

Kezdjük ott, hogy mindig is hosszú hajat szerettem volna. Talán ez abból adódik, hogy 7 - 8 éves koromig fiúsan rövid hajam volt, mert nem nagyon szerettem amikor fésültek, és anyukám rosszul volt a földre hullott hosszú hajszálaktól. Egyszer azonban elhatároztam, hogy ebből elég, és meg szeretném növeszteni a hajamat, jó hosszúra. A cél még mindig valami ilyesmi, csak feketében:




Szóval úgy döntöttem elég az ollóból, nincs több rövid haj. Nem gyakran látogattam a fodrászt, nem nagyon figyeltem a hajamra, így 2007-re ilyen lett:


Tudom, nem túl szép látvány, töredezett, fakó, a végei összevissza állnak, ráadásul annyira dús volt, hogy nem lehetett bírni vele, sokszor tényleg úgy nézett ki, mint egy oroszlánsörény. Még csak meg sem közelíti az első képen látható hajat.








Aztán végülis rávettem magam egy látogatásra a fodrásznál, aki nagyjából rendbe tette a hajamat, levágta a töredezett részeket, és lett valami fazonja is, ilyen lett fél évvel az előző kép után:   
Az év végére megint váltottam, ezúttal színt, a fakó, felül sötétebb, alul világosabb hajamból egyenletes sötétbarna lett (ami gyakran feketének tűnt, pedig nem az volt) :  

A sötétbarnából később fekete, majd kékesfekete lett, de a fazon maradt egészen 2011. elejéig, amikor is jött a következő nagyobb átalakulás. A fodrász kicsit merész volt, a hátközépig érő hajamból jó pár centit levágott, és sikerült rábeszélnie arra, hogy fufrum legyen. Az eredmény ez lett: 

Azóta a fazon szinte változatlan, illetve csak annyi, hogy most már féloldalas furfum van, amit meg akarok tartani, mert szerintem sokkal jobban áll, több látszik az arcomból. Most már jó pár centivel hosszabb a hajam, valamint fekete, amin szintén nem tervezek változtatni mostanában.

 Az utolsó kép készülése után kezdtem el ügyelni jobban a hajamra, több időt fordítottam az ápolásra, és a megfelelő termékek kiválasztására. 

A következő bejegyzésemben lesz majd szó a jelenlegi hajápolóimról, illetve teszek fel képet a hajam mostani állapotáról. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése