2012. július 26., csütörtök

Bevásárlás :)

Ma délután úgy döntöttem, hogy elég már az itthon ülésből, és elmentem vásárolgatni meg csavarogni egy kicsit. Betérve a Rossmannba úgy gondoltam, ideje lenne egy kicsit beújítani körömlakkok terén, így végül "ők" jöttek velem haza:


  • essence colour&go 95 wanna be your sunshine
  • essence colour&go 46 wake up!
  • essence colour&go 91 glamorous life
  • Lovely trend edition jeans club
  • Syoss Pro Nature hajfesték, kékesfekete
Nagyon szeretem az essence lakkokat, de úgy tűnik más is, mert szinte teljesen ki volt fosztva a készlet, nem találtam se neonzöldet, se neonsárgát, vagy lilát, pedig eredetileg azt szerettem volna. A sárgákat nem hiszem hogy önmagában fogom használni, főleg azért vettem, mert a repedezős lakkomhoz az ilyen élénkebb színek illenek (eddig szinte csak sötétebb lakkjaim voltak, kék, szürke, barna stb...). Meg persze szép színátmenetes körmöket is lehet csinálni belőlük.

A Syoss hajfestéket pedig azért vettem, mert már elég nagy lenövésem van, így nemsokára jöhet egy tőfestés :) Nem tudom még, hogy milyen ez a festék, azért vettem most ilyet, mert ehhez volt kuponom a DM-ben.
Ha valaki esetleg használta már, nyugodtan megírhatja a tapasztalatait :)

Nektek hogy tetszenek az új lakkjaim???



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése