2012. július 31., kedd

Füstös szemsmink - a legjobb tutorial videók

Sok lány (köztük én is) rajong a füstös szemfestésért. Ha az ember szépen megcsinálja, tényleg gyönyörű tud lenni, nagyon szépek lesznek tőle a szemek.

Persze ez sem megy elsőre szépen senkinek, bizony gyakorolni kell. Ehhez szerencsére nagyon jó videók vannak a neten, ahol mindent megmutatnak lépésről lépésre.

Én az alábbiakat tudom ajánlani:

 

Dorkának rengeteg videója van még, jobbnál - jobb sminkeket készít, úgyhogy nagyon ajánlom őket :) Blogja is van, igaz már nem aktív, de ITT találjátok.
Ez a lány is nagyon ügyes, baromi szépen megcsinálja a szemeit.
Ismét Dorka, ezúttal egy kicsit másképp, lila füstös szemsmink.

EZEN A LINKEN pedig Takács Nórától találtok egy videót. Szerintem amúgy ő az aki a legjobban elmagyarázza, hogy mit, hogyan, miért kell csinálni.

Én már az összes videó alapján kipróbáltam a sminkelést, egyenlőre mérsékelt sikerrel, egyik sem lett olyan szép mint a videón. Persze ez nem feltétlenül a készítő hibája, inkább az enyém, hogy egy kissé kétbalkezes vagyok :) Na de sebaj, gyakorlok tovább, és majd meglesz az eredménye ;)


Nektek hogy tetszenek a füstös szemek???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése