2012. október 2., kedd

Végre megvettem: vaddisznósörte hajkefe

Mikor elkezdtem alaposabban foglalkozni a hajápolással és sokat kutakodtam a témában, akkor olvastam először Aninál a vaddisznósörte hajkeféről, és az állítólagos jó hatásairól.

Az olvasottak meggyőztek: nekem is kell egy ilyen!

Sokáig nézelődtem különböző boltokban, de 100%-ig vaddisznós hajkefét sehol sem láttam (ilyesmit nem mernék a netről rendelni, muszáj megfogdosnom, kipróbálnom, mielőtt megveszem), ám múlt héten belefutottam a Rossmann-ban!

Ma volt egy kis időm suli után, így elmentem és vettem egyet. Többféle alakú és méretű volt, bőven lehetett válogatni.

Ilyet vettem végül:



Persze rögtön ki kellett próbálom, hajmosás után kifésültem vele a hajamat. A vizes hajam kibontása még sosem volt ilyen könnyű, a kefe egyáltalán nem húzta, tépte, mit az eddigi fésűm, mégis szép simára fésülte. És nem is száll tőle a hajam. Teljesen meg vagyok vele elégedve.

Szóval:

  • Mi ez? Vaddisznósörte hajkefe
  • Hol? A Rossmann-ban vettem
  • Mennyiért? Ez a közepes méretű, akciós áron 2149 Ft volt. (elsőre drágának tűnik, de szerintem megérte ;) )

5 megjegyzés:

  1. Szia! Én ugyanilyet vettem, szintén Ani hatására, de nekemégnek áll a hajam tőle, pedig rá is volt írva, hogy antistatic.... továbbá nem érzem, hogy masszírozná a fejbőröm, mert át sem jut a hajamon a bőrömig.. :( el vagyok keseredve! Neked mik a tapasztalataid?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! Ugyan még nincs meg 2 hete, de azért leírom az eddigi tapasztalataimat: én még ott a boltban kipróbáltam (bár elvileg nem szabadna hihi), és egyáltalán nem szállt tőle a hajam, ezért is vettem meg. Igen, azt én is észrevettem, hogy mivel rövidek a sörtéi a vastagabb hajat (gondolom neked is dús hajad van) nem teljesen ér át, ezért kicsit tovább tart vele a fésülködés, mert alul - felül át kell menni. Viszont nagyon finoman és gyengéden fésül, a legnagyobb gubancokat, amiket a régi fésűm egyszerűen kitépett, olyan simán kibogozza, hogy észre sem veszem, hogy húzná a hajamat. Vizes hajon lehet ezt főleg észrevenni, nagyon könnyedén siklik benne. Szóval első tapasztalataim alapján jó vétel volt :)

      Törlés
  2. Hát az enyémet lenyúlta anyukám, mondván az ő pár szál hajára jó lesz. Ugyanis hiába írtam a Rossmann ügyfélszolgálatára, még csak nem is válaszoltak!! Én meg elmentem a Városmajor utcába az Ecsetboltba és ott valóban a hajamnak megfelelő kefét kaptam! Egyszerűen tökéletes! Nem száll a hajam tőle és a sörték elérik a fejbőrömet, így tényleg masszírozó hatású. Mert az nem elég, hogy az ember rétegenkét átfésüli, kell, hogy a fejbőrt is masszírozza meg, mert jót tesz a hajhagymáknak. Úgyhogy szerintem, aki jót akar a hajának, menjen el az Ecsetboltba, ahol valóban a hajtípusának megfelelő kefét fogják ajánlani. Az én kefém 2ezer valamennyi forint volt és ezt ajánlották, nem a 6.000 Ft-osat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy találtál olyat, ami bevált :) Sajnos, ilyen Ecsetbolt nem mindenhol van :(

      Törlés
  3. Szia! Nekem is pont ugyanolyan van, mint a fotón, és nagyon meg vagyok elégedve vele. Elsőre szállt a hajam, de aztán valahogy ráéreztem, hogyan kell úgy használni, hogy ne repüljön! Nagyon jónak tartom :)! Ja, és Rossmanos.

    VálaszTörlés