2012. október 11., csütörtök

Dark Night köröm

Régen volt már sötétebb színű körmöm, ezért most úgy döntöttem, hogy elég a világos, rikító színekből, jön az ősz, több a sötétség, sötétedjen hát a körmöm is!!! :)

Így született meg az alábbi manikűr, melyről egy az egyben az éjszakai égbolt jut eszembe:

Napfényben:




Árnyékban:


Ha már "éjszakai köröm" akkor éjjel lett volna a legjobb lefotózni, de normális fényképezőgép híján sajnos ez kivitelezhetetlen :D

Amikkel készült:

  • essence colour&go 85 galactic black
  • AVON Color Trend Hangulat körömlakk Daring
  • Essence XXXL Shine Gel - Look top coat

 

Ti hogy álltok a fekete körömlakkal??? Szeretitek, vagy túlzásnak tartjátok???

2 megjegyzés:

  1. jó lett ez a kombináció együtt. :)
    én nagyon szeretem a fekete és a sötét színeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem is tetszett :) Én is szeretem a feketét, na nem állandóan, de néha elkap egy olyan hangulat, és akkor jöhet ;)

      Törlés