2012. október 5., péntek

Őszi smink

Nemrégiben írtam arról, hogy a nyáron rengeteg sminkes bejegyzést terveztem, amik megvalósítása eddig sajnos nem nagyon jött össze.

Ma viszont egy szerencsés véletlennek köszönhetően korán hazaértem, és még egész jó állapotban volt a sminkem, ezért úgy gondoltam, hogy megörökítem.

Ez egy tipikus őszi smink a hétköznapokra, az évszakra jellemző pirosas - rozsdavöröses színnel. Feltűnő, de mégsem túl kihívó.

Árnyékban:

Vakuval: (itt nagyon szépen látszik a csillogás)

 Napfényben (bocsi a hunyorgásért, de majdnem kiégette a szememet a nap :D)



Ezeket használtam hozzá:

  • Maybelline AffiniTone Mineral alapozó
  • AVON Color Trend bőrszínhez igazodó púder
  • Maybelline pure cover stick korrektor
  • AVON Color Trend plump out szempillaspirál
  • AVON Color Trend pencil play szemceruza
  • Noname szemhéjfesték

 

Nektek milyen bevált őszi sminkjeitek vannak???


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése