2012. július 24., kedd

Alterra sampon - hajmosás szilikon nélkül

Sokáig nemigen foglalkoztam vele, hogy milyen sampont használok, általában csak bementem a boltba, végigszaglásztam az összeset, és illat alapján döntöttem. Kb. a harmadik flakon után meguntam egy illatot, akkor váltottam, és másmilyent vettem. Nem igazán érdekelt, hogy mennyire kíméli a hajat, milyen összetevőkből áll, stb....

Egyik ismerősöm ajánlotta egyszer az Alverde natúrsamponokat, persze ki kellett próbálnom rögtön, de nem igazán jött be, nehezen akart habzani, hamar elfogyott, és furcsának találtam az állagát is. Úgyhogy visszaváltottam a sima samponokra.

Pár hónappal ezelőtt Ani blogján olvastam egy tesztet a szilikonmentes samponokról. Nagyon dicsérte az Alterra samponokat, ezért úgy gondoltam, nekem is ki kellen próbálnom, ha neki bejött, nekem miért ne??

Így hát nemrég meg is vettem az első szilikonmentes Alterra fénysamponomat, sárgabarack és búza kivonattal.

Az állaga ennek is eltér a hagyományos samponoktól, olyan zselé szerű, átlátszó. Az illata viszont isteni, barackos. Mivel még csak ez az első flakonom, így nem tudok róla túl sok véleményt alkotni, azt el tudom mondani, hogy az Alverdénél jobban habzik, könnyű eloszlatni. és könnyen ki lehet mosni. Szóval meg vagyok vele elégedve, valószínűleg maradok ennél a márkánál.

Tehát:

  • Alterra fénysampon, sárgabarack és búza kivonattal. 
  • Kizárólag a Rossmann boltokban lehet kapni, ez az ő saját márkájuk, DM-es "testvére" az Alverde termékcsalád.
  • Ár: én legutóbb ha jól emlékszem, 649 Ft - ért vettem


Ja igen, a hajmosási szokásaimról még annyit, hogy a viszonylag gyorsan zsírosodó hajam miatt hetente 2-szer mosok hajat. 2-szer samponozok, utána felteszem a hajpakolásomat fél órára, ha lemostam utána kifésülő balzsamot fújok rá, majd amikor már félig száraz, akkor jöhet a hajvégápoló. De ezekről majd mind bővebben a többi hajcuccomról szóló bejegyzésekben.

2 megjegyzés:

  1. Bocsi, kijavítanálak, nem volt száraz és fénytelen az enyém. Fényes volt, de kevés és vékony szálú.
    Amúgy ez az egyetlen Alterra sampon, amit nem ajánlottam, még pedig a hidrolizált búzaprotein miatt. A Kallos tejproteinest tejpakolást pedig a tejprotein miatt nem.

    VálaszTörlés
  2. Igen utólag utánaolvastam, bocsi. Az én hajam nagyon dús és vastag szálú, emiatt folyamatosan ritkíttatnom kell, különben teljesen kezelhetetlen. Nekem elsősorban nem a dúsítás a cél, hanem a növesztés :)

    VálaszTörlés