2012. július 26., csütörtök

Szilikonos hajvégápoló - egy kis szilikon, de csak okosan

Az utóbbi hónapokban engem is elkapott ez a "szilikonmentesség - láz", és igyekszem fokozatosan megszabadulni a szilikont tartalmazó hajápolóimtól.

A samponom most már Alterra, és 2 - 3 hajmosás múlva pedig a Gliss Kur spraym is elfogy, így most már a balzsamom is szilikonmentes lesz. Persze nem dobok ki semmit, amit megvettem azt elhasználom, és a következő vásárlásnál jobban figyelek arra, hogy mit veszek.

Az egyetlen olyan termék, amitől nem tervezek megválni, az a szilikonos hajvégápolóm. Igen, amint a neve is mutatja, ebben van szilikon. Véleményem szerint azonban ez nem egyenlő azzal, mintha a samponban vagy a balzsamban lenne, mert nem érintkezik sem a fejbőrömmel, sem a hajam nagy részével, csak az alsó 3 - 4 cm-re kerül belőle.

Íme az általam használt szilikonos hajvégápoló:
Hajmosás után szoktam használni, mikor már félig megszáradt a hajam. 1 - 2 cseppet kinyomok belőle, szétdörzsölöm a tenyeremben, majd felkenem, tényleg csak a hajvégeimre. Sűrű, olajos állaga van. Nem használom minden nap, csak minden hajmosás után, azaz hetente 2-szer.

Már több mint 2 éve alkalmazom, és azóta sokkal kevesebb a töredezett hajvégem, kevesebbszer kell levágnom belőle. Egy ilyen kis üvegben 50 ml van, de mivel egyszerre nagyon kevés kell belőle, kb. 1 évig kitart. Az illata is kellemes, engem virágillatra emlékeztet.

Szóval:

  • Mi ez??? Szilikonos hajvégápoló - nincs semmi márkanév, egyszerűen csak ennyi
  • Hol??? Drogériákban és hipermarketekben is kapható, legelőször azt hiszem a Tescoban láttam
  • Mennyiért??? Bolttól függ. Múltkor néztem az Intersparban 1200 Ft volt, de aztán bementem a Rossmanba és ott meg le volt akciózva 699 Ft-ra. A különbség elég nagy, ezért érdemes több helyen megnézni.

2 megjegyzés: