2012. szeptember 28., péntek

Visszavett tempó

Akik már a blog indulása óta olvasnak, azoknak biztosan feltűnt, hogy mostanában egy kicsit megritkultak a bejegyzések.

Eleinte volt, hogy napi 2-3 posztot is írtam, mostanra ez lecsökkent heti 3-4-re.

Ez nem azért van, mert kezdem megunni a blogolást, szó sincs ilyesmiről! Egyszerűen csak mikor indítottam a blogot még nyár közepe volt, elég sokat voltam itthon, bőven volt időm bejegyzéseket írogatni, fényképezgetni, körmözni, hajazni, stb...

Azonban mióta elkezdődött a suli, alig van időm bármire is. Reggel fél 7-kor elindulok itthonról, délután 4-5 óra felé érek haza, és akkor ugye még tanulni is kellene... szóval már blogolni sincs annyi időm mint eddig. A hétvégéimet pedig továbbra sem itthon töltöm, így az is kiesik.

A smink rovatot is azért indítottam, hogy majd suliidőben, mikor sminkelek, felrakom minden nap, hogy éppen mit "alkottam" az arcomra. Azonban ez sem olyan egyszerű, mint gondoltam, mert reggel mindig sietek, esély sincsen arra, hogy még fényképezgetni is jusson időm, délutánra pedig már kissé lejön, elmaszatolódik a smink, nem szép már. Na de ez még nem lejátszott téma, majd kitalálok rá valamit :)

Több blogot is követek, de sajnos oda sem tudok már annyit kommentálni mint eddig, örülök ha a sajátomba össze tudok hozni egy bejegyzést.

Mindezeket nem azért írtam, mert panaszkodni szeretnék, eszemben sincs. Én döntöttem a suli mellett, én akartam tanulni még 2 évet.

Csupán azt szeretném elkerülni, hogy leírjatok egy olyan bloggernek, aki már elvesztette a kezdeti lelkesedését a blogolás iránt, és már csak hébe - hóba írogat. Még mindig ugyanolyan örömmel írok ide, mint az első nap, és remélem ez még sokáig így is fog maradni.

Úgyhogy ha nem is minden nap, de továbbra is érkeznek majd a bejegyzések Dia bloggertől ;) Olvassatok továbbra is :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése