2012. szeptember 9., vasárnap

A nagy visszatérés :)

Hölgyeim, csajok, Kedves Olvasók!


Örömmel jelentem, hogy az internetproblémám végre elhárult!!!
Pénteken végül megérkeztek a szerelők az új modemmel, be is üzemelték, működik :) Elhihetitek, nagyon vártam már ezt a pillanatot.

Tudom, hogy az utóbbi időben alig voltak bejegyzések, és amiket írtam, azok is egy kissé összecsapottak voltak. Ez azért volt, mert csak másoknál tudtam netközelbe kerülni, és sosem volt 10 - 15 percnél több időm a gép előtt, ez  pedig kevés egy jó poszt megírásához. Viszont sok ötlet született későbbi bejegyzésekhez, ezeket holnap kezdem el leírogatni.

Most azonban a helyzet végre megoldódott, itthon újra hasít a net, update - eltem a hiányos bejegyzéseket, és mától újra aktívan folytatom a blogolást!!!

Tehát hajrá, olvassatok, kommentáljatok továbbra is, mert mostantól újult erővel vetem magam a "munkába" :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése