2012. szeptember 12., szerda

Készüljünk az őszre - sminkleltár

Ezt a bejegyzést elvileg a nyári szünet utolsó napjaiban terveztem volna megírni, ám a már sokszor említett nethiba miatt ez akkor nem sikerült. Ettől még viszont nem tettem le arról, hogy megírjam :)

Ha ősz, akkor sulikezdés. Suliban pedig (akárcsak egy munkahelyen) egy nőnek mondhatni kötelessége, hogy reggelente eltüntesse magáról a kialvatlanság és a fáradtság jeleit, ez pedig egy kis sminkkel a legkönnyebb.

Jómagam csak az első OKJ - s sulimban szoktam rá a napi sminkelésre, előtte reggelente lusta voltam rá, és nem is igazán érdekelt a dolog. Szerettem sminkelni, de csak akkor ha volt rá elég időm, és valami különleges alkalom volt. Máig emlékszem, hogy az osztálytársaim hogy meglepődtek, mikor megláttak a szalagavatón kisminkelve. Azt mondták teljesen más vagyok így, alig lehet rám ismerni. Következő ősztől napi programmá vált nálam a sminkelés.

Na de elég is a kitérőkből, ma egy kis leltárt készítettem arról, milyen sminkjeim vannak jelenleg.

(Megjegyzés: a lista nem teljes, a nyáron "rejtélyes körülmények között eltűnt" darabok felkutatása folyamatban van.)

Alapozók és korrektorok:
  • Astor mineral match alapozó
  • Maybelline Affinitone Mineral alapozó (az abszolút kedvenc)
  • Maybelline pure cover stick korrektor
  • Rimmel Hide The Blemish korrektor


Púder:

  • AVON Color Trend bőrszínhez igazodó púder


Szemceruzák és szempillaspirálok:


  • AVON Color Trend plump out szempillaspirál
  • AVON SuperShock Zodiac szempillaspirál
  • Rimmel szemceruza (barna)
  • AVON Color Trend pencil play szemceruza (fekete)



Szemhéjpúderek:


  • Paris 4 részes lila paletta
  • Paris 4 részes rózsaszín - lila - bézs - kék paletta
  • essence smokey eyes set
  • csillámos, zselés szemhéjfesték (nem tudom a márkáját)
  • 2 részes barna - fehér szemhéjfesték (szintén nem tudom, milyen fajta)
  • AVON Color Trend szemhéjfesték Hot Chocolate
  • AVON Color Trend szemhéjfesték Snow Storm
  • Butterfly világoskék szemhéjfesték



Szemhéjceruzák, krémes szemfestékek:


  • essence eyeshadow top coat szemfesték
  • AVON precision glimmer szemfesték
  • AVON eye illuminating szemfesték
  • S-he Stylezone szemfesték
  • AVON big colour szemhéjceruza
  • Golden Rose glitter body pencil  



Szájfények:
(ebből van a legtöbb)


  • 1. - 4. : Miss Sporty szájfények
  • 5. : Shiny Lip Gloss (nem tudom milyen márka)
  • 6. - 8. : AVON Glazewear Extreme glossy mini szájfény szett
  • 9. : AVON Glazewear Sparkle szájfény
  • 10. : AVON Color Trend perfect pout színváltós szájfény
  • 11. I love Just U juice lips szájfény
  • 12. : Rimmel Lasting Finish tartós ajakrúzs
  • 13. : Astor Liquid Kiss folyékony ajakrúzs
  • 14. : Bravo Girl! tégelyes szájfény szett

Nos, hát egyenlőre ennyi, ha előkerül a többi eltűnt sminkcucc, akkor azokról is lesz bejegyzés :)

Ti szoktatok sminkelni a suliba/munkahelyre???

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát akad néhány :D Régebben szájfénymániás voltam, olyan megszállottan gyűjtöttem őket, mint manapság a lakkokat....az más kérdés, hogy egy sem fogyott még ki, mert nem használtam őket annyiszor :D de vannak és az a lényeg :D

      Törlés