2012. szeptember 27., csütörtök

Cookie love körmök

Mint azt már olvashattátok, kedden ismét két új lakkal gyarapodott gyűjteményem :)

Ezek közül teszteltem most az elsőt, a 120-as cookie love nevű árnyalatot. Ezt a lakkot még Ani blogján láttam, rögtön meg is tetszett, nagyon szép volt a körmein. Az üvegben kicsit más színe van, ha csak így a boltban látnám, nem biztos hogy megvenném, így azonban már tudtam, hogy mire számítsak. Nekem személy szerint a mézeskalács jut eszembe a színéről :)

Íme így fest az én körmeimen:

Természetes fényben:



 Lámpafényben:



(Ezek a képek 2 nappal a lakkozás után készültek, ezért itt - ott már látható egy kevéske kopás)


Ezeket használtam hozzá:

  • essence colour&go 120 cookie love
  • essence XXXL Shine Gel - Look top coat
  • Nail Sticker 3D Design Nail Art körömmatrica

2 megjegyzés: