2012. szeptember 25., kedd

Új essence lakkok

Ma megint beterveztem egy afféle "lazítós vásárlást" suli után (rám is fért 8 óra után), úgyhogy szokás szerint a Rossman felé vettem az irányt.

Lassan kezdenek beszállingózni az új essence lakkok, ma már eléggé fel volt töltve a készlet, úgyhogy gyorsan le is csaptam rájuk (sajnos a drágulás miatt most már csak 2 db jött ki egy ezresből meg némi apróból, amivel nagyon nem vagyok kibékülve).

A következő "áldozatok" végezték a kosaramban:


  1. essence colour&go 120 cookie love (ezt a lakkot még Aninál láttam, és azonnal megtetszett)
  2. essence colour&go 133 oh my glitter! (már régóta szerettem volna egy lila lakkot, ami nem olyan világos mint a Multi Dimension, de nem is olyan sötét, mint a Vampire's Love, hanem valahol a kettő között van)

Úgyhogy elfogadtam a megváltoztathatatlant, és elkezdtem én is a megújult essence lakkok gyűjtögetését :)

Hamarosan jönnek az új manikűrök ;)

Nektek van már új essence lakkotok???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése