2012. augusztus 26., vasárnap

Hajfestés előtt

Elég régen volt már hajas poszt, úgyhogy épp itt van az ideje :)

Ahogy azt a blog indulásakor leírtam, már közel 5 éve festem a hajamat, eleinte sötétbarnára, majd kb. 3 éve feketére. Két - három havonta kell befesteni, és ennek holnap jön el az ideje.

Május végén volt legutóbb hajfestés, akkortájt kezdtem el használni a ricinusolajat rendszeresen. Reménykedtem benne, hogy nem csak városi legenda az, hogy a haj gyorsabban nő tőle. Nos, az eredményem még én is meglepődtem.

Három hónap telt el a legutóbbi festés óta. Azóta ennyit nőtt a hajam a fejem tetején:

A képen nem látszik túl jól, de ez legalább 5 - 6 cm.

Azonban ennél is látványosabb a változás az alsó hajtöveknél:

Ezt lemértem, 7,5 cm - t nőtt a hajam 3 hónap alatt!!! Ez havonta kicsit több mint 2 centi.


Nos, aki eddig nem hitt a ricinusolajban (bevallom, én sem teljesen), annak íme itt az élő példa!!!
Ha nekem sikerült, nektek is fog ;)

Holnap pedig megszabadulok a barna töveimtől, hogy ismét teljesen fekete legyek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése