2012. augusztus 29., szerda

Hajnövesztés - a cél

Már rögtön a blogom elején írtam egy bejegyzést arról, hogy hogyan, mióta növesztem a hajamat, és hogy meddig szeretnék eljutni.

Emlékeztetőnek: azt írtam, hogy ilyen hajat szeretnék, csak fekete színben:

Ez valószínűleg sohasem fog összejönni, mert az én hajam sajnos egyáltalán nem ilyen szép, egyenes, vékony szálú mint a képen látható lányé, és ráadásul fokozatosra van vágva.

Egyik nap azonban, egy újságot lapozgatva megtaláltam azt a hajat, ami számomra is elérhető:
Látható, hogy a töveknél dús, a végeinél pedig már egészen ritka a haja, pont mint nekem, csak jóval hosszabb.

Szóval, most az a célom, hogy szilikonmentes sampon és balzsam használatával, és rendszeres ricinusolaj - kúrával nekem is minél hamarabb ekkora hajam legyen.

Összehasonlításként: itt tartok jelenleg:

Hát igen, kell még egy pár centi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése