2012. augusztus 16., csütörtök

Water Marble - újabb próbálkozás, de még mindig semmi

A tegnapi poszt végére írtam pár sort, hogy én is megpróbálkoztam a water marble technikával, de egyáltalán nem akart sikerülni.

Nem hagyott nyugodni a dolog, úgy gondoltam, hogy talán a lakkok nem voltak megfelelőek, ezért úgy határoztam, hogy ma teszek még egy próbát hugom Aden és Moyra lakkjaival.
Az első csepp nagyjából szétterült, és már úgy voltam vele, hogy na talán, most végre sikerül...
...de az eredmény kb. ugyanaz lett, mint tegnap. A cseppek egyben maradtak. Gondoltam azért még próbálkozok, hátha sikerül kihozni valamit belőle.
Nos, ez lett az, ennél szebbet nem sikerült alkotnom. Ebből talán még lehet valami, lesz ami lesz alapon beledugtam az ujjamat, és vártam.
Az eredmény pedig ismét kész katasztrófa. A színek összefolytak, ráadásul centi vastagon állt a lakk a körmömön. Gyorsan letöröltem, és eszembe jutott Verus tanácsa, miszerint próbáljak variálni a víz hőmérsékletével. Tegyünk akkor egy próbát meleg vízzel:
Hát, ez csak még rosszabb lett. Az első csepp úgy ahogy volt, elmerült a vízben, a második ugyan fenn maradt, de egyáltalán nem terült szét. Meleg víz tehát kilőve, nézzük meg a másik végletet. Kikaptam a hűtőből egy üveg ásványvizet, ami annyira hideg volt, hogy szinte égette a torkomat, amikor ittam belőle egy kortyot. Talán ezzel sikerülni fog végre.
Hát így sem lett az igazi, nagyjából ugyanúgy jártam, mint a csaphideg víznél (ami azért jóval melegebb volt). De azért próbálkozzunk meg itt is valami mintával.
A legkülső réteg annyira megdermedt, hogy csak belülről kifelé tudtam húzogatni a fogpiszkálót. Ez lett a minta, na akkor nézzük meg, hogy néz ki a körmömön.
Hát, ugyanúgy jártam most is, mint az első próbánál. Szétfolyt, undorító minta, centi vastagon álló lakk. Ezután el is ment a kedvem az egésztől, lemostam a körmöm, elpakoltam a lakkokat, és ennyi.

Fogalmam sincs, mit csinálok rosszul. Próbálom követni az olvasottakat, meg a videókon látottakat, azonban mégsem sikerült egyszer sem. Négy különböző márkájú lakkor teszteltem (bár a képeken nem volt rajta, de a Moyra is csúnyán megbukott), és semmi eredmény. Nem tudom, másoknak hogyan sikerül olyan szépre.

Verus, Ani mit csináljak??? Van még ötlete valakinek??? Bármi jöhet, kezd egyre jobban bosszantani  a dolog.....





4 megjegyzés:

  1. Próbáld meg más lakkokkal. És ne legyenek egy kicsit se sűrűk. Nekem a sűrűvel sosem jó. :S És általában AVONt vagy Rimmelt használok. Legutóbb használtam Rapsodit is, ami egy olcsó lakk, de csak olyat, ami új és még nem sűrű. Mert volt már nem egy olyan próbálkozásom, ami hasonló lett a tiédhez, meg olyan is, ami eleve el sem terült a vízen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeken kívül próbáltam még lovely és essence lakkokkal is, de semmi (újak, alig 1 hóanpja vettem őket) :( de más blogokon meg láttam, hogy valakinek ezekkel a márkákkal sikerült, úgyhogy nem tudom, mit csinálok rosszul :( te milyen vizet használsz hozzá???

      Törlés
  2. Ami folyósabb, az jobb lakk, minél hígabb annál jobban elterül. És hogy ne legyen csupa lakk a kezed, cselluxszal ragaszd körbe az ujjad. :)

    U.i.:
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/szoellenorzes-kikapcsolasa.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be volt celluxozva, csak a képen nem látszik, mert nagyon beledugtam az ujjam :) Ezek az Aden lakkok elég hígak voltak, mégsem folytak szét...láttam, hogy neked essence lakkokkal is sikerült, hát nálam az teljes katasztrófa....de nem adom föl, majd még próbálkozok :)
      Ja és köszi a tippet a szóellenőrzésről!!! Már nagyon idegesített engem is, csak eddig nem tudtam, hogy ki lehet kapcsolni ;)

      Törlés