2012. augusztus 22., szerda

Körmös TAG

Az alábbi TAG-et Verusnál találtam, gondoltam, kitöltöm én is :)

1. Melyik a kedvenc körömlakkmárkád?
Jelenleg az essence lakkjaimat szeretem a legjobban.

2. Csillámos lakk vagy csillám nélküli?
Változó. Mikor milyen kedvem van :)

3. OPI, China Glaze vagy Essie?
Egyiket sem használom.

4. Milyen gyakran fested a körmeidet?
Hetente egyszer. Általában pénteken vagy szombaton festem ki, kedd - szerda körül lemosom, majd hétvégére megint lakkozok :) Ha majd suli lesz, akkor szerintem átállok a heti 2-re.

5. Mi a kedvenc színeid a körmeiden?
Sok minden jöhet: kék (abszolút kedvenc), de szeretem még: szürke, barna, piros, sárga, fekete, lila...

6. Sötét vagy világos színek?
Ez is teljesen kedvfüggő :)

7. Mi van a körmödön most?
 Jelenleg EZ.

8. Szereted a matt lakkokat?
Először egyáltalán nem tetszettek, de most már egyre jobban szeretem :) Persze nem mindegy, hogy milyet veszünk (egy nagyon rossz matt lakk ITT).

9. Szereted a francia manikűrt?
Igen, bár mostanában elég ritkán csináltam.
 
10. Kedvenc szín a nyárra?
Hmm, nem igazán van, szeretem a változatosságot. 

Akinek még van kedve hozzá hajrá, lehet töltögetni!!!! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése