2012. augusztus 22., szerda

Nem vagyok robot!!!

Azok az olvasók, illetve bloggerek, akik szoktak hozzászólást írni a blogokhoz, már biztosan találkoztak a szóellenőrzéssel, ami abból áll, hogy mielőtt elküldhetnéd a hozzászólásodat, be kell írnod a képen látható számokat és betűket (egyébként sajnos egyre több weboldalon is van ilyen).

Hogy mi ezzel a baj??? Az, hogy nagyon idegesítő. Sokaknak el is megy a kedvük a kommenteléstől, amikor meglátják. Mégis kinek van kedve állandóan homályos, nehezen látható kicsi képekről kibogarászni, hogy milyen betűk vannak ott? Ráadásul, ha egyet is elrontasz, nem enged tovább, hanem újabb képet kapsz, egész addig, amíg be nem tudod írni a szöveget hibátlanul. Ez pedig tényleg elég bosszantó tud lenni.

Eddig az én blogomon is aktív volt ez a funkció, de Verus küldött nekem egy linket, ahol szépen leírta, hogyan lehet ezt kikapcsolni. Nem másolom le szó szerint, íme itt a link a könnyen érthető, képekkel illusztrált bejegyzéshez: Szóellenőrzés kikapcsolása a Bloggerben

Ajánlom mindenkinek, aki még eddig nem tette meg, hogy kapcsolja ki, hiszen így a blog megszabadul egy idegesítő funkciótól, és nem hiszem, hogy sokat vesztenétek vele, robotok nem sűrűn szólnak hozzá a blogokhoz.

Még egyszer köszi a linket, Verus!!! :)

2 megjegyzés:

  1. Már én is gondolkodtam rajta, hogy írok egy ilyet, mert hülyét kapok tőle. De így most kitwitteltem és remélem sokan kattintanak át hozzád. :) Remélve, hogy kikapcsolják ezt a csúnya szóellenőrzést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem is tudtam róla eddig, hogy nálam is van ilyen, mert ugye amikor én írok választ a kommentekre, nekem nem adja be. De örülök, hogy így ki lehetett iktatni :)

      Törlés