2012. augusztus 11., szombat

Teszt: Alterra Gránátalma&Aloe vera sampon és balzsam

Már lassan 2 hónapja Alterra sampont használok, így itt az ideje egy tesztnek :)

Eddig a barackos - búzásat használtam, de most elfogyott, ezért gondoltam, hogy kipróbálom a gránátalmásat is. Közben a balzsamom is kifogyott, így vettem azt is.

Mivel még nem sokszor használtam, így hosszú távú tapasztalataim nincsenek, az első benyomásaimat fogom megosztani veletek.

Gránátalma és Aloe vera sampon:
Az illata nagyon kellemes, bár nem tetszik annyira, mint a barackosé. Színe átlátszó. Az állaga normál samponoktól eltérően sűrű, zselés, ennek ellenére könnyű eloszlatni a hajon, és kellően habzik is. Kétszer használtam, másodikra már jobban habzott, és kellően megtisztította a hajamat.

Gránátalma és Aloe vera balzsam:
A sampontól eltérően ennek fehéres - sárgás színe van, és inkább krémes állaga. Az illata egyáltalán nem hasonlít a samponéhoz. Nem igazán tetszik, megmondom őszintén, hogy engem romlott majonézre emlékeztet (elég hülyén hangzik, de tényleg így van :) ). Még jó, hogy csak enyhén érződik. A hatása viszont kárpótol, már lemosásnál éreztem, hogy milyen puha, selymes lesz tőle a hajam. Ez megmarad száradás után is. 


Eddigi tapasztalataim alapján meg vagyok elégedve ezekkel a termékekkel, már a tudat is megnyugtat, hogy szilikonmentesek. Persze ahhoz, hogy az igazi hatása is látszódjon (hogy rendbeteszi a károsodott hajat), sok idő kell, én azonban türelmes vagyok.

Remélhetőleg pár hónap után már látszani fog valami eredmény. Addig is kitartás, és heti 2 hajmosás Alterrával :)

2 megjegyzés:

  1. én is ezeket a termékeket használom, nagyon szeretem őket, és iigen! a balzsam nagyon büdös:))
    engem is meglepett, mert a sampon illata szerintem kifejezetten jó, utána furcsa volt a balzsamé..na de nem is az a lényeg, hanem a hatása:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól mondod :) de legközelebb szerintem majd valamelyik másikat is kipróbálom, úgy hallottam, a barackos - búzás is jó :)

      Törlés