2013. január 24., csütörtök

Challenge accepted - essence körömlakkok

Talán egy kicsit unjátok már, hogy a csapból is az essence kifutó és bejövő termékei folynak, de úgy érzem, nem tehetem meg, hogy kihagyom ezt a bejegyzést :P

A múltkor egy kis minilistában összeszedtem, hogy mi az amit a hamarosan megszűnő készletből még be szeretnék szerezni.

Örömmel jelentem, az akció kis változtatásokkal ugyan, de összejött!!! :)

A nail art fedőlakkról, és a véletlenül talált, de gyönyörű ready for boarding lakkról már írtam ITT. Azóta szerencsére hozzánk is megérkezett az akcióhullám, és tegnap beszereztem még ezeket:




  • essence colour 3 boys are back in town & it's just a little crush
  • essence colour 3 midnight date & city that never sleeps
  • essence nail art special effect topper 08 night in vegas


Az eredeti lista némileg más volt, a colour & go két lakkjáról (ballerina's charm, i'm bluetiful) végül letettem, mert élőben már nem tetszettek annyira mint az üvegben, és ahogy nézegettem a bejövő új cuccokat, lesznek sokkal szebb színek is. A special effect topper pedig szerelem volt első látásra, régóta szerettem volna már egy ilyen pelyhes lakkot, és ez most nagyon megtetszett, ráadásul ez volt az utolsó belőle.

Tehát lakkok terén nem állok rosszul, 2 hét alatt 7 új darabbal gyarapodott a gyűjtemény ;)

Ti végül mire tettetek szert az essence cuccokból???


1 megjegyzés:

  1. Hát én nagyon-nagyon bevásároltam azon a leárazáson, kb. mindent ami le volt árazva és tetszett :))

    Ha gondolod nézd meg :
    http://fairyland088.blogspot.hu/
    a jan. 22-ei bejegyzésnél :)

    VálaszTörlés