2013. január 14., hétfő

Shopping - essence lakkok

A múltkor beugrottam a Rossmann-ba azzal a célzattal, hogy beszerezzek pár darabot az ITT leírt kívánságlistámról.

Csalódottan vettem észre, hogy még nem akciózták le a hamarosan megszűnő cuccokat, teljes áron pedig nem akartam megvenni, de ha már egyszer ott voltam, hát körülnéztem az aktuális leárazott holmik között.

Így persze nem jöttem haza üres kézzel, 2 lakkocska is bekerült a kosaramba:



essence nail art sealing top coat: ezen nagyon sokat gondolkoztam. Benne van a kifutó termékek listájában, és nem egy helyen olvastam, hogy nagyon jó fedőlakk. A nyáron vásárolt XXXL Shine lakkom sajnos már a végét járja, egyre jobban besűrűsödik, és évekbe telik mire rendesen megszárad. Mindössze 2 darab volt csak belőle, ezért döntöttem úgy végül, hogy nem várom meg a leárazást, hanem megveszem most. Amilyen szerencsés vagyok általában, tuti elvitték volna mire legközelebb megyek. 

essence ready for boarding 04 via airmail: ezt már viszont az akciós holmik közül zsákmányoltam, 299 Ft-ért. A színébe azonnal beleszerettem. Remélem, beváltja majd a hozzá fűzött reményeimet :)


3 megjegyzés:

  1. Fura, én 2 hete már leárazva vettem meg a fedőlakkot. A kék szép. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ma direkt ezért bementem két Rossmann-ba is, de akciónak még mindig nyoma sincsen :( most már tényleg nem értem, nem mindenhol ugyanakkor kellene kezdődnie a leárazásnak?? Remélem nem csak akkor fogják majd, mikor már szinte elfogy minden szép lakk :(

      Törlés
  2. én a lehúzható alaplakkot szereztem be ebből a kollekcióból akciósan. :)

    VálaszTörlés