2012. november 30., péntek

Aranyos barna köröm

Mostanában egy kicsit ritkábban lakkozok, ám ha nekiállok akkor igyekszem minél jobban odatenni magam, és alkotni valami szépet. Hát ez az, ami most nem igazán jött össze. Már a múltkor kitaláltam, hogy szeretnék csinálni egy barna - fehér saran wrap technikával készült manikűrt, és most jött el a megvalósítás ideje. Illetve csak jött volna.....ha sikerül.

Nem tudom, mit rontottam el, de a végeredmény valami ocsmány barna - fehér pacás köröm lett, egyáltalán nem hasolított az elsőre elég jól sikerült lilára. "Talán a  fehér lakkal nem stimmel valami" - gondoltam, és kerestem egy másik színt. Végül az új essence készlet egyik darabjára esett a választásam. Ezzel csak annyi volt a gond, hogy önmagában elég halvány szín, így nem látszott a "márványos" hatás. Végül feladtam, és csak simán rákentem a barna alapra.

Így ez lett az eredmény:

Lámpafénynél:



 Vakuval:



A lámpafénynél készült képeken jobban látszik, hogy a sötét barna alapra felkenve a világosabb, csillámos lakk szép arany fényt ad a manikűrnek, innen jött az "aranyos barna" elnevezés is :)

Ezekkel a lakkokkal készült:

  • essence colour & go 71 trendsetter
  • essence colour&go 120 cookie love
  • essence XXXL Shine Gel - Look top coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése