2012. november 9., péntek

Gyakorlás

Az elmúlt héten megint nem voltam túl aktív, ami nem lustaság, vagy elfoglaltság miatt volt.

Még a múltkoriban írtam arról, hogy beszereztem egy körömnyomdázó szettet. Hiába a sok leírás, meg tutorial videó, azt kell mondjam, a dolog nem olyan egyszerű, mint amilyennek elsőre tűnik. A lakk nem mindig akar rendesen feltapadni a gumira, ha pedig mégis, akkor a körömre nem kerül rá teljesen a minta, hanem egy része ott marad a nyomdán, és így máris nem szép látvány.

Ne higgyétek, hogy az elmúlt napokban lakk nélkül voltam, többször többféle mintát is próbálgattam a nyomdával, egyenlőre azonban egyik sem sikerült olyan jól, hogy feltehessem ide. De nem adom fel, látom hogy másoknak is sikerült, hát akkor nekem is fog ;) Még ha jó pár üveg lakkot és lemosót kell elhasználnom addig, akkor is :)

A hajamról nem igazán van mit írnom mostanában, még mindig heti 1-2-szer alkalmazom az ITT leírt "hajkúrát" plusz most már én is áttértem a holdnaptár szerinti hajvágásra (pont a hét elején vágtam belőle). Szépen lassan növöget, regenerálódik, köszöni szépen jól van :)

A sminkes posztok terén nem sikerült még megoldást találnom, kora reggel az időhiány és a rossz (benti) fények miatt lehetetlen fényképezni, délutánra pedig már elkenődik, lekopik...

Szóval megvagyok, élek, csak éppen gyakorlom a nyomdázgatást :) Amint alkotok valami értékelhetőt, (mondjuk hasonlót, mint a képen) azonnal megosztom majd veletek :)



Ti próbálkoztatok már a körömnyomdázással??? Milyen hamar jöttetek rá a helyes használatára???


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése