2012. november 13., kedd

Egy újdonság - Alterra koffeines sampon

Lassan megint kifogytam a samponból, így ideje volt már újat venni. Bár már legalább fél éve áttértem a szilikonmentes termékekre, de ezek között még mindig váltogatok, nem találtam meg az igazán megfelelőt.

Már többször is találkoztam a Rossmann polcain a koffeines Alterra samponnal, de eddig csak nézegettem, végül úgy döntöttem, itt az ideje kipróbálni.

Aninak nem igazán jött, be azt írta, hogy nagyon összeesett tőle a haja, nem volt tartása. Nos, nekem ez nem biztos, hogy rosszul jönne, hisz aki régebb óta olvas, az tudja már, hogy nekem nagyon dús, erős és kezelhetetlen a hajam, mosás után szénaboglyához hasonlít a leginkább.

Úgyhogy remélem, nekem is lelapul majd a hajam tőle egy kicsit :)

 Ha már elég ideje használom majd,  jön a teszt ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése